-تلالو انتظار-

خوشبختــــــی یعنی با امام زمانت باشی...انتظار باید تلالو داشته باشد...منتظر باید جلو رونده باشد...

-تلالو انتظار-

خوشبختــــــی یعنی با امام زمانت باشی...انتظار باید تلالو داشته باشد...منتظر باید جلو رونده باشد...

آدینه نامه تلالو انتظار/شماره ششم

 برای مشاهده نسخه ششم آدینه نامه تلالو انتظار به ادامه مطلب بروید   

دستور حضرت به خواندن دعای «اللهم عرفنی نفسک...»

حاج غلام عباس حیدری دستجردی، داستان تشرفش را به محضر امام عصر علیه السلام چنین نقل می کند:
«موضوعی را که شرح می دهم، مربوط به تابستان سال 1345 است که برای زیارت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به مشهد مشرف شده بودم.
عصر روز جمعه ای بود که در مسجد بالا سر حضرت نشسته، مشغول دعا بودم که یکدفعه دستی از بالای سرم پایین آمد و کتاب مفاتیح را از دستم گرفت؛ دعایی را از مفاتیح به من نشان دادند و فرمودند: این دعا را بخوان. من کتاب را گرفتم و دعایی را که قبلاً می خواندم، شروع کردم مجدداً همان را خواندم.  دیدم برای مرتبه دوم، همان دست پایین آمد و کتاب را گرفت و دعایی را که قبلاً فرموده بود دستور به خواندن داد من باز هم کتاب را گرفتم و همان دعای قبلی خود را پیدا کردم و مشغول خواندن شدم.

دفعه سوم کتاب را از دست من گرفتند و همان دعای مخصوصی را که دو نوبت قبل فرموده بودند؛ به نحو اکید دستور خواندن دادند. در این حالت یک دفعه به خود آمدم که این چه دعایی است که سه نوبت این سید که بالای سر من ایستاده است؛ امر به خواندن می کند؟ نگاه کردم: دیدم دعا در غیبت امام زمان ارواحنا له الفداء می باشد. سر بلند کردم تا از او تشکر کنم، کسی را ندیدم. به خود گفتم: وای بر من که امام خود را دیدم و نشناختم.

اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی نَفْسَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی نَفْسَکَ لَمْ أَعْرِفْ رَسُولَکَ‏

اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی رَسُولَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی رَسُولَکَ لَمْ أَعْرِفْ حُجَّتَکَ‏

اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی حُجَّتَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دِینِی‏


اى خدا تو مرا به خود شناسا کن که اگر تو شناسایم به خویش نفرمایى رسولت را نخواهم شناخت اى خدا تو رسولت را به من بشناسان و گرنه حجتت را نخواهم شناخت خدایا تو حجتت را به من بشناسان و گرنه از دین خود گمراه خواهم شد.

حرفــــــــای خودمـــــونی

شیعیان چرا ما را نمی خواهند؟!

مرحوم حاج محمد علی فشندی تهرانی (ره) می گوید که در مسجد جمکران سیدی نورانی را دیدم، با خود گفتم این سید در این هوای گرم تابستانی از راه رسیده و تشنه است ظرف آبی به دست او دادم تا بنوشد و گفتم: آقا! شما از خدا بخواهید تا فرج امام زمان (ع) نزدیک گردد. حضرت فرمودند: «شیعیان ما به اندازه آب خوردنی ما را نمی خواهند. اگر بخواهند و دعا کنند فرج ما می رسد.»

منم همون فراری که...

که می گفت:

جز تو یاری نداره...

میدونم... شاید بجام نیاری...!

 

ما چله نشین شب یلــــــــــدای ظهوریم...

دلم گرفته از این انتظارِ یلدایی
دقایقم همه غرقِ چه وقت می‌آیی؟
نوشته اند"صدایش کنید می‌شنود”
صدات می‌زنم آخر کجای دنیایی؟
بگو چه وقت می‌آیی؟ ببین که دلهامان
دگر‌ قبول ندارد هنوز و امایی
شنیده‌ام نمی‌آید بهار با یک گل
تویی که می‌آیی بهار من، گل نرگس
و باز نقطه سر خط، نریز اشک ای چشم!
تمام می‌شود اینღ انتظار یلداییღ

♥•٠•مهـدیــــــــــا♥•٠•
هرطرفی درطلبت رو کردم
هرچه گل بود به عشق رخ تو بوکردم
آفتابا به سرعاشق دلخسته بتاب
تانگویند بیهوده هیاهو کردم

حجــــــــم تنهــــــــایی تو بیشتر از بودن ماســـــت...

تلنگـــــــــر

هرروز که میگذرد به ظهور امام زمان(عج) نزدیکتر می شویم
اما به خود امام زمان(عج) چطور...؟؟؟
اللهم عجل لولیک الفرج

یادمـــــــان باشـــــد...

یادمان باشد به چشمانمان بیاموزیم هر نگاهی ارزش شکستن دل مهدی (عج) را ندارد...

دانلــــــود کنیـــد

کلیپ صبح امید/حامد زمانی

دریافــــــــــت

بیا و سینه ما غرق شـــــور کن آقا

 ز کوچه های دل ما عبــــــور کن آقا

همیشه یاد شهیدان به ذهنمان جاری است

 تـــــو را قســـــــم به شهیـدان ظهور کن آقا

آدینـــــــــــه نامه این هفته تقدیــــــــم شد به:

سردار بی نشــــــان؛‌ حاج احمــــــد متوسلیان

تمام اشکهای من

برای شستشوی جاده های انتظار توست

و چشمهای من

فدای گامهای استوار تو...

اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعا
ا

در صورت تمایل به دریافت نسخه الکترونیکی نشریه (ایمیل) می توانید یک ایمیل خالی با عنوان «تلالو انتظار» برای ما ارسال یا در قسمت نظرات ایمیل خود را درج کنید (نمایش داده نمی شود)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.