-تلالو انتظار-

خوشبختــــــی یعنی با امام زمانت باشی...انتظار باید تلالو داشته باشد...منتظر باید جلو رونده باشد...

-تلالو انتظار-

خوشبختــــــی یعنی با امام زمانت باشی...انتظار باید تلالو داشته باشد...منتظر باید جلو رونده باشد...

پست ثابت تلالو انتظار

با عرض سلام خدمت تمام کاربران و بازدید کنندگان گرامی
از اینکه وقت گذاشتید و این وبلاگ رو بازدید کردید سپاسگزارم
این وبلاگ همون طور که از نامش پیداست در راستای مطالب مذهبی کار خودش رو شروع کرده و سرآمد این کار معرفت بخشی است اول به خودمون باز خودمون و در انتها هم خودمون
خیلی مهمه که نسبت به خودمون شناخت پیدا کنیم و بدونیم اصلا چی میخواستیم و چی شدیم؟
کمی فکر کنیم که چی میخوایم و قراره چطور به اهدافمون برسیم؟

بقیه در ادامه مطلب...


با عرض سلام خدمت تمام کاربران و بازدید کنندگان گرامی
از اینکه وقت گذاشتید و این وبلاگ رو بازدید کردید سپاسگزارم
این وبلاگ همون طور که از نامش پیداست در راستای مطالب مذهبی کار خودش رو شروع کرده و سرآمد این کار معرفت بخشی است اول به خودمون باز خودمون و در انتها هم خودمون
خیلی مهمه که نسبت به خودمون شناخت پیدا کنیم و بدونیم اصلا چی میخواستیم و چی شدیم؟
کمی فکر کنیم که چی میخوایم و قراره چطور به اهدافمون برسیم؟

آیا اصلا قراره به خواسته هایی که برای خودمون مطرح کردیم برسیم یا فقط میخوایم در حد یک آرزوی محال اون رو بدونیم؟

اینکه فکر کنیم که چی میخواستیم ؟ و الان چی میخوایم ؟ و برای خودمون تعیین کنیم که قراره چطور به خواسته هامون برسیم باعث میشه تا پریشان حالیمون کم تر بشه و شوق نابی رو به ما ارزانی کنه و ما رو برای حرکت هامون آماده
ما همگی در غیبت کبری به سر میبریم ...خودمون هم خوب میدونیم که یک جایی از کار هامون شاید بلنگه...
اینکه چقدر به این ضعفمون نگاه میکنیم رو باید مورد بررسی قرار بدیم
باید از خودمون بپرسیم که کجای کارمون می لنگه که این همه مدت غیبت صغری رو رد کردیم و به غیبت کبری هم رسیدیم و این طور که معلومه حالا حالا ها قرار نیست از این خلا در بیایم...
-تلالو انتظار-
وقتی از انتظار حرف میزنی هم حس خوب بهت دست میده و هم حس ترس
حس خوب از این جهت که میدونی آخر این همه لحظه که صرف انتظار کردی به مطلوبت میرسی ...
و حس ترس از این جهت که در آخرین ثانیه های انتظار تو با خودت چند چندی؟
یعنی اینکه جایگاهت در آن همه انتظار کشیدن کجا بوده؟
چقدر نه تنها برای خودت بلکه برای امام زمانت مفید بودی؟
این خیلی قابل درنگه...
اینکه آیا حر زمان خودم میشم یا نه ...مثل شمر قراره باعث زیان خودم و خودم و خودم بشم؟
پس خدمتتون عرض میکنم که انتظار باید برای خودمون درخشش ایجاد بکنه و از همون اول راه باوفا بودن نسبت به خودم و خدای خودم و ائمه اطهار بسم الله ای بگویم و شروع کنم... و یادم باشه که رهرو باید جلو رونده باشد نه نشسته یا ایستاده...باید حرکت کند در مسیر درست...باید قلبش را خالی کند از ناپسندی و استقامت بورزد در راهی که خودش هم میداند به بهترین ختم میشود
تلالو انتظار در حد توان خودش به چند بخش تقسیم میشه
سرآمد بخش ها نشریه ایست که با این عنوان منتشر میشه و در اختیار شما قرار میگیره
بخش دیگر دل نوشته هاییه در باب درنگ و تلنگر نسبت به خودمونه
و بخش انتهایی هم عکس نوشته هایی ست که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیره
در این لحظاتی که برای گذر از همدیگر مسابقه سبقت از هم گذاشتند اگر پرچم دار تمام صفت های خوب بودم و باعث لبخند خالقم و ائمه اطهار شدم خیلی عالی میشه
چون از ویژگی کوفیان در زمان امام حسین(ع) میتونم فاصله بگیرم و مثل حر که درنگ کرد و با وفایی خودش رو نشون داد... نشون بدیم که خدای خوبم ببین..حواسم هست که بنده تو هستم ...پس قسم به تمام عزیزانت نگذار بد باشم و دل عزیزانت را ...
تلالو انتظار در چند شبکه اجتماعی از قبیل فیس بوک ایرانی، سنگریها، فیض بوک، افسران و اینستاگرام و... حضور داره.
اگر خواهان همکاری با گروه پرچمداران انتظار- تلالو انتظار شدید کافیه که به ما میل بزنید.
یادم باشد ...
امان از لحظه غفلت که یار شاهدم باشد
اینکه این لحظات انتظار رو جلو رونده باشیم و استقامت بورزیم در این راه و پیوسته گام برداریم حتی آهسته و بدور خستگی رو برای خودم و تمام کسانی که دوست دارند لبخند دل نشین خالق رو از آن خودشون کنند و باعث افتخار ائمه اطهار بشوند را آرزومندم
یا علی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.